ایمون زاید در آستانه جدایی از پرسپولیس
گلچین فوتبال



ایمون زاید بعد از یک ماه غیبت در تمرینات پرسپولیس ، بزودی به تهران می آید تا قراردادش را فسخ کند.

اگرچه هنوز اظهار نظر رسمی در رابطه با قرارداد این بازیکن ایرلندی نشده است اما روند روبروی این بازیکن ، جدیت باشگاه برای خرید بازیکنان جدید و عدم تمایل کادرفنی به استفاده از ایمون ، همه و همه باعث شده تا این بازیکن ایرلندی به فکر جدایی از تیم باشد. چندی قبل بود که رویانیان در گفت و گو با خبر درباره دلیل تمدید قرارداد ایمون گفته بود:« در ابتدای فصل با بازیکنانی که گرفتیم ، در خط حمله تراکم داشتیم ولی به خواست طرفداران ، او را به مانوئل معرفی کردیم که پس از حضور در تمرینات ، تائید شد و قراردادش را تمدید کردیم.»

با این وجود حالا شرایط عوض شده. ایمون از اینکه مربی به او بازی نمی داد ناراضی بود و از یک ماه قبل وقتی تهران را ترک کرد ، دیگر برنگشت. بهانه اش این بود که پاسپورتش مشکل پیدا کرده و وقتی هم این مشکل حل شد ، از باشگاه به او گفتند :« فعلا صبر کن تا در موعد مقرر تو را خبر کنیم. »

این موعد مقرر به نظر می رسد شده هیچ وقت و او دیگر جایی در برنامه های تیم ندارد. پرسپولیس در آستانه جذب 2 بازیکن خارجی جدید است. استفان آپیا و یک بازیکن چپ پا برای خط هافبک. حالا به این دو اگر نیلسون را اضافه کنیم ، یعنی تیم دیگر جایی نخواهد داشت تا از ایمون استفاده کند. به همین دلیل هم هست که او در آستانه جدایی قرار می گیرد.  اگرچه کامیار گروهی ، مدیر برنامه های زاید هنوز جدایی اش را تائید نمی کند و می گوید:« فعلا که خبری نیست. البته چیزی هم مشخص نشده ، شاید هر اتفاقی بیفتد. فعلا که معلوم نیست ایمون چه وقتی به تهران می آید. قرار شده از باشگاه به ما خبر بدهند.»

 

با توجه به غيبت‌هاي مكرر زايد در تمرين پرسپوليس، ژوزه روز گذشته از باشگاه خواستار بررسي آخرين وضعيت اين بازيكن شد. ژوزه درخواست كرده كه تكليف زايد را زودتر مشخص كنند كه آيا دوست دارد به تمرين‌ها بازگردد يا خير.

 

بعید نیست باشگاه بار دیگر به خاطر هواداران وی را حفظ کند. بازگشت زاید به تهران تکلیف همه چیز را روشن خواهد کرد ، بازگشت به تیم یا فسخ قرارداد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:. موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:. برچسب‌ها: <-TagName->


نويسنده : Abdolghafoor

آخرين عنوان هاي مطالب
به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظلت خوبی رو در وبلاگ ما سپری کنید.
This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below. 3370